Institusjonsandakter

Selv om vi kaller oss "Andaktsgruppa", så er også sangen og ikke minst de "gode gamle" sangene, en viktig del av det vi bringer videre til beboerne på institusjonene i Misjonskirkens nærområder, både på Berge Gård og på Frivold.

En halv times tid annen hver mandag kl. 19.00 besøker vi enten Berge Gård, Bergetun, Flora eller Frivoldtun, synger sammen med beboerne, deler noen tanker i form av en kort andakt eller vitnesbyrd og slår av en liten prat.

Vi opplever rik velsignelse i denne tjenesten, og på alle institusjonene møter vi stor takknemlighet når vi kommer. Sangen og musikken skaper et godt fellesskap og gir oss alle noe tilbake. Vi tror dette er et betydningsfullt utadrettet misjonsarbeid for menigheten.

Vi har faste andaktsholdere og sang- og musikkansvarlige i gruppa og ønsker flere deltakere, ikke minst flere "sangstemmer". Dersom du har lyst til å være til glede og oppmuntring for eldre og andre beboere og i tillegg liker å synge, da må du gjerne bli med oss i denne tjenesten, enten du er ung, midt i livet eller eldre.
Ta gjerne kontakt for mer informasjon.

Karl Torp
Tlf: 905 37 151