Rasteplassen

Rasteplassen er en del av Misjonskirkas diakonale arbeid, og har som formål er å være til hjelp for mennesker i Grimstad og omegn som på en eller annen måte sliter med livet, har rusproblemer, økonomiske problemer eller på annen måte har behov for hjelp. Det er en grunnleggende verdi for Rasteplassen at alle mennesker møtes på en god måte, med medmenneskelighet, omsorg og respekt.

Rasteplassen gir den enkelte et gratis måltid i kafeen, gir ut matforsyninger til de som trenger det, og vil, ved behov og så langt det er mulig, hjelpe den enkelte med klær og nødvendig husholdningsutstyr. Rasteplassen er for alle som trenger denne type hjelp, uansett årsak og livssituasjon forøvrig.

Rasteplassen samarbeider blant annet med NAV og miljøtjenesten og feltsykepleier i kommunen.

Rasteplassen holder åpent hver tirsdag fra kl. 11.00 til 14.00.  Velkommen til kafeen!

Følg oss gjerne på Facebook eller sjekk ut Rasteplassens egen hjemmeside!

Hvis du har lyst til å bidra økonomisk til Rasteplassen? VIPPS 134842 kontonummeret 1503.96.53270.

Rasteplassen

Slik ser det ut på utsiden av Misjonskirka hvor Rasteplassen holder til.
Velkommen inn! Vi holder til i 2.etasje.

Daglig leder
Karin Haugnes