Utleie

Vi har flotte lokaler i ulike størrelser som vi leier ut når ikke vi har egne arrangementer.

- Hovedsal med plass til inntil 560 inkl. galleri. Profesjonelt lyd- og bildeutstyr av høy kvalitet.

- Spisesal med plass til ca. 200 personer.
Vi har også tilhørende storkjøkken med topp moderne utstyr. Pent dekketøy til 100 personer og enklere dekketøy til 200. Salen har projektor, lerret, liten scene, elpiano og lydutstyr.

- Kafé i 3.etasje med tilhørende kjøkken.
Salen er innredet med små runde bord og stoler, sofaavdelinger og egen spillavdeling med biljard, bordtennis og air hockey.
Liten scene med lydutstyr og projektor og lerret

- Ulike konferanse- og møterom

- Barnerom til barnebursdager utstyrt med lekeborg, lekekjøkkenkrok, små bord og stoler og leker
Kaféen fungerer også godt til barnebursdager

Mange av rommene våre er utstyrt med lydutstyr og projektor og lerret.

Hovedsalen:

Hovedsalen er utstyrt med topp lyd, lys og bildeutstyr - og egner seg spesielt godt til konserter osv.

Utleie Hovedsalen sett fra scenen.

Spisesalen:

Her er det både sofaseksjoner og spisebord - og det er mulig å rigge om slik at salen tilpasses dine behov og ønsker.
Egner seg til bryllupsfester, sørgesamvær, bursdager, konfirmasjon etc.

Utleie Spisesalen dekket til fest.

Kafeen i 3.etasje:

Kafeen har også eget kjøkken og egner seg til bursdager, samlinger, konfirmasjon og lignende.

Utleie Kafeen i 3.etasje - utsnitt.

E-post: utleie@grimstadmisjonskirke.no