05.03.2024
Menighetsweekend 10.-12.mai
Bli med på tur! Vi reiser til Vegårtun og håper mange blir med. Komitéen har gjort en solid jobb med forberedelser og påmeldingen er nå i gang.

PÅMELDING

Menighetsweekend er en kjempeanledning til å bli bedre kjent! Vi har reist i flere år og vært en stor gjeng på tur, men vi ønsker enda flere med til ei helg med godt fellesskap, Jesus, god mat, lek og morro! Temaet i år er Tjene hverandre med Galaterne 6:10 som et nøkkelvers.

Komitéen har gjort en god jobb med å forsøke og få prisen så lav som mulig og arrangerte auksjon 3.mars hvor det til sammen kom inn 48500,-! Mange har bidratt med tjenester folk kunne kjøpe, og mange kjøpte!
50% av disse pengene gikk til å redusere prisen for samtlige deltagere, de resterende 50% går til å gi de som ikke har råd muligheten til å være med. Dette kan du melde fra om i påmeldingen.

Vi reiser til Vegårtun, et kjempeflott leirsted! Sjekk ut hjemmesiden deres om ikke du har vært der tidligere.
Her kan du bo på fine rom med bad, i leilighet, på rom uten bad eller på camping.
Det er seks måltider inkludert, og maten er veldig god.
Det koster en del å være med, men det er ikke dyrt når en tenker på hvor mye en får for pengene!

Det er også mulig å komme opp fra onsdag kveld eller torsdag om en ønsker det. Da må en betale litt ekstra for overnatting og sørge for mat selv.

Bli med! Ved spørsmål om påmelding kan disse rettes til booking@grimstadmisjonskirke.no

Grimstad misjonskirke
Grooseveien 36