I juli har vi ikke gudstjenester i Misjonskirka, men Rasteplassen holder åpent hver tirsdag fra kl.11-14. Velkommen innom på en kopp kaffe og noe godt å bite i! 2.august kl.18 er det Sommerkirke for unge voksne (og andre interesserte), og 9.august kl.19.30 har vi delekveld i spisesalen i 2.etasje. 16.august er gudstjenestene i gang for fullt igjen. I løpet av sommeren fins det gudstjenester i andre kirker og det er også flust av stevner og festivaler og besøke. Sjekk artikkelen for noen forslag. God sommer med god hvile!
Les mer
Taler